Titta!

Två uppdateringar på en dag, vilken nyhet :)

Idag har jag pluggat lite, sen har jag varit hem till mor och far och vägt mig och badat badkar, jag kan med glädje berätta att totala vikt nedgången på 7 veckor och 3 dagar är -7,5kg!! Fy bubblan vad skönt! Nu är det bara 23.5kg kvar till målvikten :) men mitt motto är: det får ta den tid det tar eftersom jag ska leva också, men till sommaren vill jag iallafall gå ner 6kg till, det vore ypperligt :)

Glömde berätta att jag, Min Joel, Lina och hennes Joel ska åka på Viking line kryssning den 28-29/4 :) fy vad skoj vi ska ha det :D jag och Joel har årsdag 30/4 (3år) och Lina och Joel har årsdag 1/5 (5år) så det passar ju kalas bra :) dessutom har min Joel och Lina aldrig åkt kryssningsfartyg vilket kommer bli en upplevelse för de båda :)

Jag kör tidningar i helgen så ska försöka hinna plugga så mycket som möjligt på kvällarna, imorgon spelar mitt lag sista innebandy matchen, jag jobbar så jag får avstå dock är det innebandy DM nästa helg så då blir det lite lir :) skoj!

Var inte rädd för att kommentera, roligare att skriva då ju, bifogar en bild också, roligare med bloggar som har bilder :)

Over and OUT!


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Skoj med kryssning. Vi åker då också men ni kan vara lugn vi åker med Birka. Kul med en sån "vacker" bild.

2012-03-24 @ 11:44:08
Postat av: kristin

Cinderella? I så fall hamnar vi på samma =)

2012-03-24 @ 21:08:43
Postat av: Emmy

Kristin: aa! :) vilka åker du med?

2012-03-24 @ 23:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0