Imorgon

Imorgon eller idag? Den är över 12 så borde bli idag, ska jag jobba sen ska det packas inför helgens äventyr :) ska ju iväg på cinderella kryssning :) kommer bli jätteskoj!

Och på måndag har jag och Joel varit förlovade i två år :D galet, fortfarande tok kär! Min förlovningsring har blivit för stor :( om jag är kall om händerna så kan jag skaka av den :/ vet inte riktigt om man kanske ska köpa nya eller hur vi ska göra, vi köpte ju fruktansvärt billiga ringar för att vi skulle lägga mycket på ringarna till bröllopet, men vi tänkte inte på att ringarna skulle bli förstora eller för små, så nu står vi kluven till att köpa nya eller förminska min ring, känns rätt värdelöst att förminska en sån billig ring men samtidigt har den ju ett sentimentalt värde :)

Ja bröllop då, när är det dags? Tror det blir om ca 5år, är ju rätt dyrt med bröllop och vi vill ju ha hus så det blir väl innan bröllops planerna och JA jag vill ha ett påkostat bröllop, ska ju bara gifta mig en gång i livet :) dock sägs det ju att pappan till dottern ska betala för bröllopet men skulle det gå?! Nja, det tror jag inte på, skulle ju bli klänning från Lidl, haha (mamma jag vet att du skrattar nu) :)

Just det gjorde nya naglar igår så det får väl bli en bild på dom idag då :)


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Eriksson

Ha ha ha! Ja jag skrattar Emmelie! Lidl!

2012-04-27 @ 11:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0