Måndag

Nu ska jag snart åka iväg mot bollnäs för ett spinningpass, har aldrigt gått på gruppträning här hemma själv utan mamma, känns helt okej, gick ju själv när jag bodde i Gävle och har ju gymmat själv, jag tänkte först gymma men då såg jag att det fanns ledigt pass, då är det ju lika bra att passa på ju, bättre träning via pass än gymmet tycker jag :)

Imorgon är det skola igen, sen har jag inte skola förens nästa fredag då tenta väntas, uuuuh, gillar inte det :/

Fick tillbaka idag att jag klarade statistiken iallafall, skönt det! Hittils har jag klarat alla kurser detta år och så ska det fortsätta :) sen har jag bara ett år kvar, skönt det!

Over and OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0