Nytt år

Ja nu är det dags för 2011 och det enda jag känner är stress, hela tiden. Jag försöker slappna av men stressen är alltid där, jag vet inte vad det är jag är stressad för och det gör inte saken bättre..

Om jag försöker med en lista då, som alltid brukar stressa ner mig

Detta MÅSTE jag göra:
Inlämningsuppgift tillsammans med gruppen inlämning 10/1 - 2011
Inlämningsuppgift tillsammans med gruppen inlämning 18/1 - 2011
PM arbete med gruppen inlämning 20/1 - 2011
Deltentamen 2 skrivs 22/1 - 2011

Dessa förläsningar har jag kvar i denna kurs:
Vecka 2
10/1
11/1
13/1

Vecka 3
18/1
20/1

Detta känns faktiskt redan bättre, kändes som vi hade massvis med förläsningar och jättelite tid för att göra all inlämning på, visst det är lite tid för inlämningar, men läraren kan inte begära speciellt mycket när vi har så pass lite tid. Men nu är det ju bara skolan jag har räknat upp också en sak till måste jag faktiskt hinna med och det är att åka till sthlm 14-16 januari och hälsa på mina älskade vän Linn. Det måste jag verkligen!!

Det som gör att jag är så stressad kan troligtvis ha att göra med att det känns som ingen annan i gruppen är så benägen att allt ska vara inlämnat, jag skiter FULLSTÄNDIGT i om uppgiften har betyget E D C B A, huvudsaken är den att dom inte har betyget F Fx för då måste det göras om, jag vill bara ha det inlämnat! Jag ska försöka få tag i mina gruppkamrater och få oss att sitta ned och göra uppgifterna tillsammans, känns som allt blir så mycket lättare då, för det är en förbannat svår kurs just nu och det är väldigt svårt att försöka förstå någonting själv.

Detta MÅSTE jag göra privat:
Ringa boxer och teckna för tv,internet och telefoni
Ringa UPS för avhämtning av min dator som måste på reparation
Packa ner datorn noggrant
Packa upp alla kläder i garderoben så man kan se vad för saker man har
Träna minst 2ggr i veckan
Komma ihåg att äta rätt, frukost mellanmål lunch mellanmål middag kvällsfika. 

Slänger upp en bild på nya lägenheten som får vara slutet på detta blogginlägg

Kommentarer
Postat av: jessica

God fortsättning på det nya året önskar jag dig och ta det lite lugnt , allt ordnar sig ska du se....

2011-01-04 @ 10:49:42
URL: http://htt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0