Dags för en påminnelse!

Jag är INTE gravid!!

Blir så less, jag försöker och försöker, jag vill verkligen inte lida av bukfetma.

Ett kilo i taget var mitt motto, men idag fick jag frågan; när ska du ha barn då?

Då känns det bara som jag vill ta en kniv och skära av denna förbannade mage, jag vill slänga hela magen på backen och stampa och hoppa på den. JAG HATAR min feta äckliga bristiga mage.

Jag vet att det finns extremta dieter, men det är inget för mig, jag vill kunna leva nyttigt hela mig liv och inte behöva ungå alla gottigheter!


Kommentarer
Postat av: Malin

<3 du klarar det, kämpa kämpa! innebandyn gör nog sitt också! ;)

2011-04-27 @ 20:54:09
Postat av: jessica

Du gör det bra och snart går det nog både lättare och snabbare när du kommit igång

2011-04-27 @ 21:02:18
URL: http://jenkapersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sluta ät kolhydrater. vill du leva nyttigt i resten av ditt liv är det din enda chans. genom att sluta äta kolhydrater försvinner sockersuget. i fettma finns inget unna sig. du är inte värd att unna dig någon bulle eller godisbit. DU är VÄRD att vara frisk, hälsosam och nyttig. i socker är innehållet 100% kolhydrater och 0% fett. i pasta är det ca 60% kolhydrater per 100 g. det inne bär att i 100g pasta är mer en hälften rent socker som går direkt ut i blodet och hindrar förbränningen. ät naturligt fett och få energi ifrån det.

2011-05-22 @ 21:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0