30 april

Idag är det en fantastisk dag, det är min och Joels dag. Nu har vi tillbringat två år tillsammans och utav dessa två har vi varit förlovad i ett år. Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad som fått en sån otroligt underbar kille! Förra året när vi förlovade oss denna dag, så blev det bara myspys hemma med jordgubbar och bubbel. I år vill vi fira lite extra så vi har valt att ta in på hotell i sundsvall, där vi ska spendera natten, käka lite god middag ikväll och bara umgås och imorgon blir det birsta city. :)

Jag älskar min Joel och jag är så lycklig att jag har dig. Min prins!

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Eriksson

Kramar! Ja du har verkligen hittat en prins!

2011-05-02 @ 15:16:24
Postat av: Syrran

grattis till 2 år. älsker er båda ja!

2011-05-03 @ 15:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0