Nytt besök hos dietisten

Idag var jag hos dietisten, jag trodde inte det var sant när jag ställde mig på vågen och den visade att jag hade gått upp 0.5kg, jag gick ju även upp förra gången 1,5kg, snart är jag fan tillbaka på min startvikt tänkte jag och man kan ju inte gå upp varje gång bara för att man har börjat tränat, så jag var väldigt besviken :(

Tills.... Jag fick reda på att jag gått ner 1,5kg i fett massa och överfört det plus 0,5kg till i muskler. SÅ allt jag hade gått upp var muskler PLUS att jag hade överfört fett till muskler och om inte det vore nog så hade även det fettet som ligger runt olika organ i kroppen, vilket är det farligaste fettet minskat med en enhet :D Jag är faktiskt väldigt nöjd även om det är jobbigt att se att den totala vikten ökat så glädjer dig mig att det finns bättre vågar som kan visa mer, för tänk om jag hade stått där med samma gamla vanliga våg och sett att jag gått upp yttligare, ja då hade jag verkligen gått under. Så TACK till special vågar!

Idag ska jag och mamma till gymet i Arbrå igen, tänkte helt och hållet köra kondition idag för jag känner att jag har viljan till det, så here i come, cykeljävel! :D


Kommentarer
Postat av: Mia Syrran

BRA jobbat gumman! Och verkligen tack till dessa spec. vågar så du inet ger upp, du går ner på rätt sätt älskade sis! Puss

2010-10-19 @ 15:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0