Glömmer ju bort på helgerna.

Ja det gör jag, verkligen svårt att skriva nått på helgerna. :P

I torsdags var jag och mamma på functional moves, det var verkligen en besvikelse denna gång. Fick presenterat hur hela höstens pass kommer se ut och det var verkligen inte positivt för min mamma, 100% mer hopp och tryck på knäna, vilket mamma har problem med. När man äntligen har fastnat för ett pass liksom, då ska det ändras så mamma inte kan göra övningen i 5-10min av passet, förstör ju så himla mycket om hon bara ska stå och jogga på ett och samma ställe, men man kanske kan fråga om det finns någon alternativ övning.

På fredagen var det dags för mig att jobba lite, ringde Frida och hörde om hon ville göra mig sällskap och det ställde hon upp på. Så vi körde ut tidningar i söderhamn och när vi var klar där åkte vi hem för att käka lite lunch på coner med Carro, det var en jättemysig dag :)

Lördagen var det dags för jobb igen, denna gång mot färila, det gick jätte bra och jag var hemma tidigt, sen spelade jag och älskling lite WoW sen vid 20.00 så bowlade vi tillsammans med tobbe, carro, hennes lillesyster maja. Tobbe vann, jag kom två ;P, Joel trea, Carro fyra och maja sist (var hennes första gång och hon lyckas med att göra en strike :)) Sedan åkte jag och Joel hem och började kolla på Robin Hood på blueray men den var så himla lång så vi kolla bara på hälften och tog resterande del på söndagen, den var verkligen hur bra som helst.

Jobbade även på söndagen, det tog lite längre tid att jobba då men kom ändå hem i skaplig tid, jag tvättade bilen och sedan åkte jag och joel drivein på max, fy satans vad gott det var :D

Idag ska jag plugga, har nyss betalat räkningar, fick mycket pengar över efter att jag betalat allt så jag la undan 1000:- i sparkontot, vilket var riktigt skönt :) Det bara ökar och ökar där :) Jag skall iaf plugga mellan 12-15 sedan ska jag umgås lite med Joel innan det är dags för ett gympass med mamma.

Detta är vad som händer nu i veckan:
Tisdag: Klipp & färgtid klockan 11.00 sedan plugg
Onsdag: Plugga sedan möte på banken klockan 14.00. sedan gympass
Torsdag: Min födelsedag, joel är ledig så det blir mys med honom sedan på kvällningen kommer mamma och pappa och grattar mig :)
Fredag: Plugga och troligen åka och shoppa i Gävle med Frida.
Lördag: Avskeds fest för Frida och Johanna som åker till australien
Söndag: Bakis :P


En somrig bild från kräftskivan hos frida :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tipsa gärna min blogg till dina vänner, vill ha fler läsare :D

2010-11-05 @ 12:36:14
URL: http://melzies.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

jag ville bara kika in för att...

ÖNSKA DIG EN TREVLIG HELG!

kram!

2010-11-05 @ 13:40:49
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: MALIN

åh, vad jag saknar sommaren! :D

2010-11-05 @ 21:00:44
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0