Dags att ta upp detta igen.

Har nu haft en helt underbar sommar, med kärlek, fiske, resor och jobb. Har arbetat med att leverera ut aftonbladet och expressen till olika affärer, varit himla roligt faktiskt. Har även lärt mig fiska denna sommar, har aldrig fått en fisk i hela mitt liv men denna sommar har jag fått gäddor, aborrar och t.o.m öringar :P Har varit i Norge med Joel och några vänner till oss, där var det fiske och en jäkla massa mygg som härjade. Jag och Joel bor ju även ihop nu, jag har ingen lägenhet i Gävle längre men jag går fortfarande i skolan där. Läser för tillfället handelsrättslig översiktskurs, alltså juridik.

Vad skall jag göra under hösten då?
Funderar på att åka utomlands i början på november iallafall.
Skall skriva tenta den 4 novemember, ska även hinna fylla år innan dess också alltså den 28 oktober. Sedan skall jag även börja en ny kurs, dataanalys och statestik för ekonomer, verkar faktiskt väldigt svårt.

Vad ska jag göra idag?
Idag ska jag iväg och byta bil med mamma och pappa, sedan funderar jag på att dra på gymmet i Arbrå och träna en timme.

Imorgon?
Då ska jag kanske städa lite på dagen här hemma, sen vid fem tiden skall jag och mamma på vårt tredje pass functional moves på sporthallen i bollnäs.

Till helgen?
Joel sa iallafall att han ville ut och åka fyrhjuling, så vi tänkte låna pappas big bear så joel har sin kawa och jag big bear. Sen vet jag inte vad vi mer skall hitta på.

Förhoppningsvis kommer jag skriva mer här nu, men som alltid brukar jag glömma eller helt enkelt inte ha lust.

Over and OUT!

Kommentarer
Postat av: jessica

2010-10-06 @ 21:16:10
URL: http://jenkapersson.blogg.se/
Postat av: jessica

förlåt vart fel första gången ....



Kul att du uppdaterar , jag har varit oin och gluttat nästan varje dag , men nu äntligen :-)



Hoppas allt är bra med dig annars kram kram

2010-10-06 @ 21:17:43
URL: http://jenkapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0