Ännu en ny dag

Idag är det torsdag och det innebär träning med mammsen, idag skall vi på funtional moves igen, vi verkar har fastnat för det, troligtvis för att det är på en sånn bra tid, för oss just nu. Nämligen klockan 17. Sen efter den 4 november kommer jag gå i skolan i väldigt spridda skurar, ibland på morgonen och ibland på eftermiddagen, ibland kommer jag till och med få åka 17.10 tåget alltså inte vara hemma förens 18.30 :/ faktiskt väldigt irriterande det. Så som vi har det nu är vi 3 olika grupper A,B och C och A går alltid på morgonen och B på efter A etc, men nu ska det liksom bli en sabla blandning inte vet jag om läraren tror att man vill gå olika tider eller om det verkligen måste delas upp så man går olika tider. För man får ju verkligen inget lung i studierna då, eftersom man hela tiden måste veta om det är för eller eftermiddag man ska dit eller om man ens ska dit eller hur fan det  är, det är bättre att sätta ut 3 ABC tider och skriva, gå när ni vill. Eller vem vet det kanske är jag som gillar rutiner? :/

Det känns som att det snart är jul också, måste börja fundera på julklappar och vart jag och Joel skall fira jul, hur vi skall lägga upp det etc. :)

Fasen vad det blåser ute då, känns som hela huset skall rasa ihop som ett korthus. Ja det var väl det bästa jag kunde skriva för dagen, återkommer om jag får något mer skriv rus :P

Slänger med en bild på mig och Kristine från sommras.


Kommentarer
Postat av: Syrran!

Fira jul med oss, vi ska va hos mamma o pappa i nOrränge, jag och Alia, vill ha med er jue <3

2010-10-15 @ 13:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0