Nästa två veckor sen

JAg är så dåligt på att uppdatera, men jag har haft typ "lov" nu, har nämligen tentan pluggat sedan gjorde jag tentan i Torsdag och varit ledig ett par dagar nu, imorgon drar en ny kurs igång nämligen Dataanalys och statestik för ekonomer. Väldigt jobbig kurs har jag hört, men det är bara att kämpa på sen till våran verkar det bli roligare kurser. Jag ska troligtvis gå väldigt mycket i skolan ett tag framöver nu. Men träningen håller i sig fortfarande, Mamma och jag går minst två ggr i veckan, eller rättare sagt jag går minst två ggr i veckan. :) Mamma försöker att alltid få två pass, men ibland passar det liksom inte in.

Vi testade vattengympa igen denna gång, core. Var inte ett dugg bättre det ända var att vi var fler och det vart trångare i bassängen dessutom gör det ju inbte det bättre att de flesta som var där var 50+, så det riktade sig kanske mer mot mamma än mig.

I helgen har jag och Joel nött wow, himla roligt det där spelet iaf :)

Jag hoppas att jag kommer ihåg att uppdatera nu iallafall

Over and OUT

Kommentarer
Postat av: mamma

Något trött när du skrev detta inlägg va? Kolla stavningen. Har du ärvt stavningskunskaperna av mamma och pappa kanske. KRAM!

2010-11-08 @ 11:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0