6 maj 2010

Gårdagen blev lite annorlunda, blev middag 17.00 kyckling och pasta med en storsallad

en promenad på 60min med amanda och ingen kvällsfika utan en twister glass 70kcal.

Idag sov jag verkligen jättelänge sov till 12.00 då ringde Bollan och väckte mig så då traska jag iväg till ica och handlade lite, så idag blir/blev det det

12.30 - en blåbärs yoghurt

14.15 - lunch med kyckling pasta och mycket sallad

16.00 - macka med makrill

17.30 - middag med Kryddkorvar med koktpotatis och avocade, körsbärstomat och keso.

18-19 - Kryddkorvar med koktpotatis och avocade med keso.

efter 19 blir det promenad med Amanda :) 1timme och 20min blev det

ikväll blir det te och makrill macka :) vid 20-21

blev lite ändringar eftersom dagen går så fort så jag hinner aldrig äta.
Dagens middag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0