5 maj 2010

Hej hopp, det gick bra hos dietisten, hon sa att jag skall tänka på att äta på rätt tider och fler gånger, men hon tyckte inte att jag behövde lägga om kosten helt och hållet, utan jag skulle tänka att läsk är lyx på helgen och minska på chokladen. så idag har jag börjat mitt nya liv mot min vikt.

Morgon 07.00 - Ett glas juice
 
Tåg till Gävle, väl hemma 09.00 - En apelsin

Promenad fram och tillbaka till högskolan - 40min

Lunch 12.30 - En portion mannagrynsgröt och 2dl mellan mjölk

Mellanmål 14.30 - 2dl yoghurt

Middag senare idag vid 17 typ - pasta sallad med kyckling

sedan till tvn vid 19-21 blir det te och macka :)

Låter väl kanoners, typ exakt vad jag brukar äta fast då kanske det blir juice,apelsin och gröt till lunch sen pasta sallad med kyckling till middag och yoghurt med macka och te till kvällsfika, så vi får se om jag kan gå ned i vikt genom att äta på rätt tider :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0