31 maj 2010

nu är det dags att skriva lite igen, eftersom joel är hos sina föräldrar så kan jag skriva ett par rader. Nästa helg alltså 12-13 juni så flyttar jag hit till Joel :) känns fantastiskt faktiskt, att slippa pendlandet mellan boendena, så nu sover jag bara hos OSS, inte Joel utan OSS :) Har även slängt ut Joel ur sin garderob, det ända han kommer ha kvar är lite häng yta för att ha lite skjortor och fin kostymen :) Haha, men annars skulle jag aldrig få plats med alla kläder..

Igår bjöd jag och Joel min mamma och pappa på middag, den bestod av grillad kycklingbröstfilé med klyftpotatis, fetaost, tomater, paprika och rödlök i ungnen och till efterrätt blev det kiwi,jordgubbar,annanas och banan i ugn med ett täcke av vitchoklad. MUMS!

Idag har jag och Joel varit runt havla hälsingland, först till Järvsö och kollat på fyrhjulingar, skulle även spela golf, men verkade stäng och vi såg en skylt att det kostade 200:-/pers så då dissade vi det, sedan for vi hem för lite lunch, sedan vidare till bollnäs därifrån till söderhamn och barnenshus för att köpa filter till pumpen till poolen, sedan till bollnäs och tillbaka på rusta där vi köpte en skarvsladd även den till pumpen, sen skjusa Joel mig och Carro till bolles golfbana, där jag fick slå på rangen, gick väldigt dåligt men var ändå roligt :) Sedan for vi hem till arbrå igen och gjorde ren poolen och jag hoppade i och tog ett snabbt dopp, i 15 gradit vatten, det var KALLT!

Nu skall jag varva ner för att sedan kunna sova, imorgon skall jag plugga hela dagen och kvällen, sätter väl igång att plugga vid 12 ända till 19-20 någongång, måste verkligen få in allt nu!

God natt, OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen! Hoppas det går bra på tentan nu då!

angående alla pilar på nashjämvikten du vet så fick ja en förklaring men vet inte om jag blev nå smartare, man får bara dra två pilar uppåt och två pilar åt sidorna typ.. Puss!

2010-06-01 @ 10:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0