3 maj 2010

Hallå :P Nu har jag igen, glömt. haha :)

Kan updatera med att jag är nu förlovad med min älskling Joel :) Helt underbart och det känns som livet precis börjat :) Vi förlovade oss på morgonen sista april i sängen med jordgubbar och grädde och en flaska champange :) As mysigt!

Imorgon skall jag till en dietist på bollnäs sjukhus, vet inte riktigt vad jag skall göra där, men skall väl förhoppningsvis få hjälp med vad jag skall äta så jag kan gå ner min övervikt, skulle vara underbart om man om ca 1 år skulle väga så mycket som jag egenligen borde väga. Har ju varit sjuk en del nu på sista tiden och snart säkert förkyld igen har känning i halsen och Joel är redan sjuk, så har inte blivit nå träning, dessutom har jag träningskort i Gävle och har varit väldigt mycket här i Arbrå.

ne nu har jag huvudvärk så läre sova, hoppas jag kommer ihåg att updatera :)

over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0