20 maj 2010

Oj vilken underbar dag :) idag har jag först varit i skolan från 10-12 sedan åkte jag,amanda,malin och natta ut till valbo och det var så in i h*lvete varmt så vi bestämde oss för att vi skulle köpa lite öl och sätta oss i någon park och slöa, men då kom det ett jättestor moln så vi kunde inte vara ute så himla länge men mellan 16-18 iallafall :)

Imorgon har jag föreläsning mellan 9-12 sedan är det helg :P Hoppas på en kanon helg med bra väder. På lördagen skall jag kika förbi hos johannes och förhoppningsvis träffa på en heldel människor som man inte träffat på ett tag.

nästa vecka blir det troligtvis skolan tis-tors sedan hem för att besöka dietisten på fredagen, sedan råplugg inför näst sista tentan som är den 3 juni.

Bjuder på en bild på mig ifrån kreta resan -08



Over and OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0