17 maj 2010

Jag är så jävla förbannad, jävla skithåla arbrå är alltså, Joel mamma hade fått frågan; om Joel skulle bli pappa? på hennes jobb idag och var ju självklart tvungen att fråga Joel och så är ju inte fallet.

Jag och Joel skall inte ha barn! Jag är inte gravid!!

Har hört detta allt för många gånger nu, jag blir så irriterad, jag vet att jag är FET och att det ser ut som att jag är gravid, men tyvärr har jag det problemet som kallas BUKFETMA, jag är överviktig och mitt fett sitter framförallt kring magen och jag har i och med det också fått bristningar som ser ut som att jag gått igenom en hel graviditet.

Over and OUT!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag älskar dig Emmelie. Folk är avundsjuka på er kärlek. Kram

2010-05-17 @ 21:30:47
Postat av: jessica

Bry dig inte Emelie , du duger precis som du är ....

Alla är vi olika och förändras hela tiden , jag gillar dig precis som du är .....

Skit i dom andra .................

2010-05-17 @ 23:34:31
URL: http://jenkapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0