13 maj 2010

Hej hopp, nu har det varit dåligt med updatering igen, har iallafall varit jätteduktig med maten och promenaderna enligt mig själv, och det är väl alltid bra? :)

Imorgon åker jag och Joel ner till sthlm eller imorgon? Klockan är ju nu ca 04.30 så det blir väl snarare idag, jag vaknade nämligen nyss och var alldeles kissnödig, så efter ett besök på toaletten var jag helt pigg, så jag använder datorn för att göra mig trött igen :P men iallafall, vi åker till sthlm för att vara barnvakt åt min kära systerdotter Alia, skall bli så himla mysigt :) På fredag skall vi hämta henne ifrån dagis och bara ha fredagsmys :) på lördagen tänkte vi åka på skansen, hoppas vädret blir bra och på söndag har vi inget speciellt planerat :) och på måndag lämnar vi henne på dagis och far hemåt :P

Den 28maj skall jag tillbaka till dietisten och då hoppas jag verkligen att jag gått ner lite i vikt, men just då har jag ju mens period och då går jag upp mellan 2-5kg, helt sjukt uppsvälld blir jag.

Nu skall jag försöka sova igen, hoppas att jag kan updatera lite mer i veckan som kommer för då skall jag vara här i Gävle hela veckan.

God natt!

Over and OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0