16 Mars 2010

Nu var det ju ett tag sedan igen.. Ja sånn är jag :P

I helgen har jag varit helt ledig, jag har bara slappat, på fredagen åkte jag hem med amanda och vi käkade på max i Bollnäs och färga mitt hår, på lördagen väckte älskling mig klockan 07.30, helt slut var jag men men, vi åkte in till bollnäs köpte mer hårfärg sen så köpte vi lite alkohol för kvällen, Jeol färga mitt hår och jag la i en gråaktig färg, så nu är jag blondie, tihi

Hittade ingen sladd så kan inte ladda upp nått kort :/

En sak som jag blivit beroende av är spinning iallafall, började med ett pass för två veckor sedan, sedan förra veckan körde jag två pass och igår spinna jag och skall iväg nu snart igen också, tycker att det är jätte skönt att bara få svetta bort en massa, jag tycker att jag äter helt okej också men känns inte som något händer så den 31 mars skall jag till läkare för att försöka få hjälp med min bukfetma.. Kommer säkert få ta prover på olika saker och så, skulle vara skönt att få reda på att det är något annat som gör det svårt för mig att förlora vikt än att jag bara har riktigt dåliga vanor.. Kanske skall börja skriva upp här vad jag äter så jag ser vad jag ätit.. kan börja med idag

kl 10.00 En yoggi blåbärs yoghurt.

kl 13.00 Pasta sallad med kyckling och fetaost, ett grovtbröd med bregott, till detta drack jag bubbelvatten med citroner.

Kl 16.00 En näve rostade och saltade cashew nötter och två bananer. 

Kl 18.30-19.30 blir det spinning

Kl 20.00  Köttfärs kryddad med vitlök, snabb makaroner, en liten majsburk och riven ost och till detta drack jag ett glas mellan mjölk.

Väldigt trött efter spinningen, märkte verkligen idag att jag spinnade igår eftersom man liksom var seg i benen.. men blev lika svettig för det, haha :) Imorgon åker jag hem till arbrå så nu blir det ju inte spinning förens nästa måndag, känns verkligen jättetråkigt för det är as skönt att spinna. Men samtidigt är det ju bra att inte slita ut sig :)

Over and OUT!
 

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till William

Självklart :)



Användarnamn: struts

Lösenord: giraff



Publicera inte denna kommentar tack :)

2010-03-22 @ 15:47:45
URL: http://elinkratz.blogg.se/
Postat av: Frida

Japp, tvåbarnsmamma :P Tackar

2010-03-30 @ 21:53:16
URL: http://fridafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0