2 Januari 2010

Har fakiskt lika tråkigt idag som igår :( Jag och Joel sitter här vid våra datorer och har allmänt tråkigt han spelar WoW och jag har spelar supermario, haha.. Imorgon åker jag tillbaka till Gävle, :( jag kommer sakna min pojke!! Måste handla direkt när jag kommer hem till gävle imorn med, har ju inget i kylskåpet, vad jag vet iallafall. Hehe Jag hoppas på att Joel kommer ner till mig någon dag denna veckan så jag får ner lite mer saker till gävle, tagit hit så mycket saker nu så har väl inget att ha på mig i Gävle.. Usch så tråkigt jag skriver, har absolut inget att skriva om.. Jag gör ju inget om dagarna och jag har inte råd att shoppa så kan inte skriva om nått sånt med, hoppas att jag kommer på något att skriva om snart :) för annars blir detta inlägg väldigt tråkigt... hmmm... ne fan, kommer inte på något.

Over and OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0