15 Januari 2010

Ja idag är det fredag, har varit i Gävle nu sedan i måndags, har gått i skolan tisdag,torsdag och idag. Jag tänkte åka hem ikväll men blev inte så eftersom att Joel jobbar kväll så kommer jag inte till han på nå vis.. Skall plugga varje dag nu fram till onsdag då jag har tenta i Ekonomisk styrning och analys, och den MÅSTE jag klara. Åker till Joel imorgon så jag kan umgås lite med honom och sedan tänka helt och hållet på plugget.

Jag har köpt säsongskort på friskis o svettis med, så jag kan gymma, gå på olika pass osv.. Tränade på gym i onsdags, det var riktigt skönt.. Har börjat gått till skolan med istället för att cykla, tar bara så himla mycket längre tid :( hela 25min för att gå, men det är ju motion iaf, 50min varje dag är inte helt fel :)

Ne nu har jag skrivit lite grann iallafall :P Så himla dålig på detta, men känns ändå skönt att hålla igång :) För ibland händer det att man vill skriva av sig..

Over and OUT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja på du gör det bra!

2010-01-19 @ 18:25:04
Postat av: Emelie

Åh tack :) Han är en riktig sötnos.

Hur har du det nuförtiden?

2010-01-29 @ 05:12:45
URL: http://emeliesjunneskog.blogg.se/
Postat av: Frida

På Belle Shous i Uppsala :) as billigt där, fast inte så stort utbud dock. typ mest indianskor typ. haha :)

2010-01-29 @ 15:45:44
URL: http://fridaaxelialindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0