28 Februari 2010

Ja nu är jag faktiskt duktig, jag uppdaterar dagen efter :) Sitter på tåget nu påväg ner emot Gävle, känns som det börjar bli rätt vanligt att åka tåg nu.. Jag hatar att åka den här tiden hem till Gävle för att det är så tidigt och jag vill vara med min älskling så länge som möjligt, men det är ju sista tåget som går på söndagar. Joel hade jätteont i huvudet och magen nu när jag åkte och det lät verkligen inge vidare för han är aldrig sjuk eller han vill aldrig stanna hemma från jobbet för att han är sjuk och nu när han skjusa mig till tåget sa han: -Ja jag kanske får ringa och anmäla mig sjuk.. Verkligen inget bra tecken. Nu rullade vi in till Bollnäs iallafall så nu har jag lyckas fördrivit 10minuter sedan jag steg på.

I veckan skall jag gå på en hel del föreläsningar och jag skall råplugga inför tentan som jag har på lördagen, känner jag att pluggandet inför tentan inte går nå vidare så skiter jag i förläsningar, så kommer iallafall min vecka se ut, jag hoppas på att kanske kunna komma iväg och träna en timme denna vecka också, vore väldigt bra. Sedan så går jag ju till skolan nästan hela tiden också, så det är ju typ 50min promenad varje dag. Nu när jag kommer ner till Gävle så tänkte jag ta ett bad och bara njuta och sedan skall jag väl sitta lite vid datorn och spana på tv sen skall jag försöka vara i sängen till 00.00 iallafall, det är mitt mål :)

Har bestämt mig för att säga upp lägenheten i mars månad med så jag kommer ha lägenheten fram till 1 Juli så att efter sista tentan som är 10 juni, kunna ha tid på mig att städa ut det sista och flytta in hos älsklingen i Arbrå. Känns inte så jätteroligt att flytta in hos honom, men jag har ju nästintill bott med han ända sedan han flyttade in i huset så det känns ändå till viss del att det är mitt, men jag kan ju inte bara slänga upp tavlor som jag vill och sånt utan att rådfråga så som jag gjorde i min lägenhet. Så vi får se hur det blir till hösten om vi kanske flyttar någonstarns tillsammans då, så jag får vara med att bestämma från början :) nog för att Joel har bra smak, men ibland kanske det blir lite för mycket svart.. haha :) till och med en av katterna har ju svart i namnet (svart katt).

Nu i veckan får jag troligtvis reda på om jag har sommarjobb eller inte, och jag verkligen hoppas på att jag får det som jag har tänkt nu. Annars är jag tvungen att söka runt..

Ja nu rullar vi in till kilafors och det har gått yttligare 10min, vilket känns himla skönt. Nu kommer jag inte på mycket mer att skriva så jag tänker kolla runt på andras bloggar istället. :)

Over and OUT!


Kommentarer
Postat av: Madelene

hihi, jag kan inte så mycket om vikter och längder jag heller :p Men hoppas på att det inte är en allt för stor bjässe! ;D

2010-03-03 @ 16:50:06
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0