27 Februari 2010

Ja, då var det lördag kväll och jag och Joel ligger i sängen med varsin dator, Joel kollar på serien house och jag kollar in lite bloggar och skriver nu lite här för att hålla uppdateringen.

Igår var ju jag och Joel och kollade på bostadsrätt, vi hade åkt förbi där tidigare och då var det jättemysigt, alltså utsidan, kändes som en liten fjällby, så kändes det nu när vi kom dit med, men denna gång fick vi ju se insidan och ack så vi blev besvikna, bilderna visade verkligen inte sitt rätta och allt var så mycket mindre än vad vi trott hade vi bestämt oss för att satsa på den så skulle vi behöva göra om allt för att det skulle bli våran smak, väldigt onödigt så det blev ett klart nej för både mig och Joel. Just nu ser det ut som att Joel skall försöka se hur vi kan göra för att få bättre värme här i huset innan nästa vinter och om inte det går så kommer vi troligtvis flytta in i en hyresrätt från 1 oktober, vi får se om det blir i Bollnäs eller Gävle, vore ju väldigt bra med Gävle men då skall det till att De skall sätta in en till flisbil på Joels jobb och den skall vara stationerad i Gävle, det vore ju helt perfekt tycker jag, men det är ju lite önske tänkande med..

Nej men nu har jag uppdaterat lite iallafall, imorgon åker jag tillbaka till Gävle för att vara där i en hel vecka, rå plugg, så förvänta ingen uppdatering. (nu kommer jag väl uppdatera bara för jag skriver så). Joel kommer till mig till helgen iallafall.

Over and OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0