Tisdag

Ja då var tentan över och det gick som förväntat, åt pipsvängen! Men skrev på tillräckligt många frågor för att ha en pytte möjlighet att klara det, haha! Har bokat hotell inför lördag-söndag idag, blev på clarionwinngavle.se, kommer bli as mysigt att sova på hotell med Joel. Om 2 timmar och 15 min så blir jag 20år gammal, shit nu börjar jag längta också, eftersom jag skall in på bolaget imorgon.. Kommer kännas olagligt haha :) Har tvättat idag, det är så himla enkelt så här i hyresrätt, bara att ta hissen ner till tvättstugan, och så har man två tvättmaskiner som är klar effter 45min, sen skall det in i tumlarn eller torkskåpet så är det klart efter 60-75min, stora arbetsytor att vika tvätten på och sen bara att ta hissen upp, och eftersom det bara är jag som kan komma in i tvättstugan när jag bokat tid så är det bara att lämna tvätten emellan väntetiden :)

Jag måste börja fundera på vad jag skall ha med mig utomlands kan skriva en liten lista här
-Shorts minst 2st
-Linnen (underlinnen samt stora pöslinnen)
-Bikinis minst 3st
-Solbrillor
-Solkräm och after sun
-En handduk
-Ett par jeansleggings
-Två koftor
-Trekvartsbyxor och någon kjol
-Plattång
-Smink
-m.m
Ja det var en liten lista det :)

Imorgon skall jag till skolan för att göra det sista på ledarskapen som skall redovisas imorgon, hoppas att det flyter på så att vi blir klar till 15-16 iallafall. :P Joel kommer ner imorgon och då skall vi äta något gott och eftersom det är jag som fyller år så får jag bestämma :) men har faktiskt ingen aning vad jag skall välja :S Men kommer säkert vara jättesugen på något imorgon.

Börjar få ont i halsen också, vilket inte är så bra. :(

Jaja, nu har jag uppdaterat lite iallafall :)

Over and OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0