Sitter i skolan

Sitter i skolan och pluggar tillsammans med gruppen, vi kommer lite framåt iallafall, fan vad bra! hopp aspå att blir klar med arbetet idag det skall nämligen vara inne på fredag. Måste skriva studentkommentaren till företaget som jag interljuvat också, glömde köpa köttbullar tills ikväll med :( känns jobbigt att behöva köpa de på dyra ica inne i stan, man kanske skulle kunna ta en buss ut till ica maxi, men bara för att köpa köttbullar?

Har ju en sånn liten frys med, och har redan korv där så kan inte stor handla nå mer :(

Äh nu måste jag fortsätta

Kommentarer
Postat av: jessie

hej du vart snygg i håret emilie jag har ju gått med dig i förskolan innan jag flyttade nu har jag två barn max och isabella! vi kan vell höras nå sen 0737565903 hörs ring senare pusskram din jessie

2010-04-06 @ 17:49:44
URL: http://tankandeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0