HUVUDVÄRK

Jag förstår inte, min förbannande huvudvärk har kommit tillbaka, har inte haft huvudvärk på sisådär 6-8månader men nu så är den tillbaka, tror det är nå speciellt med hösten, har ständigt ont i huvudet då.. :( Hoppas på att det blir bättre efter en vecka i Egypten!

Denna vecka händer det mycket

Måndag: Rå plugg från det att jag vaknar tills jag skall sova
Tisdag: Tentamen på affärsredovisning (kommer gå åt h*lvet*)
Onsdag:Skriva opposition och göra powerpoint med gruppen till slutseminarie på ledarskap, även min födelsedag så blir att vandra in på systemet för första gången och köpa lite göttans
Torsdag:Slutseminarie med grupparbetet, klippa och färga håret och sedan tentafest!
Fredag:Syster kommer ifrån Sthlm, blir att hitta på något mysigt med henne och hennes dotter Alia :)
Lördag:Fira min födelsedag med middag på helt enkelt alla i familjen kommer, övernattning på hotell
Söndag: Mår säkert inte helt bra, så då blir det bara en hel slapp dag. :P

Ojoj, mycket som skall göras och under denna tid skall jag hinna med att äta,sova och göra alla mina behov, packa inför utlandsresan, boka hotellet, hitta kurslitteratur inför nästa kurs och vara social. :)

Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0