TRÅKIGT!

STEG 1

Namn?: Emmelie Eriksson
Födelseplats?: Bollnäs
Bor?: Arbrå
Ögonfärg?: Blå
Hårfärg?: Färgad blodin
Civilstatus?: Singel
Höger eller vänsterhänt?: - Höger

STEG 2
Skor som du bar idag?: Reebok
Dina svagheter?: Jag har en förmåga att tro att jag vet allt. :/
Rädsla?: Ormar, räkor och död.

STEG 3
Första tanke när du vaknar?: Ännu en dag närmare den bästa. :)
När somnar du?: Oftast typ 23 -- 00

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola?: CocaCola
McDonalds eller Burger King?: McDonalds
Adidas eller Nike?: Nike
Lipton Ice Tea eller Nestea?: Lipton Ice Tea
Choklad eller vanilj?: Choklad

STEG 5
Svär du?: Ett par hundraelva gånger, ja det gör jag. FAN!
Sjunger du?: Om det finns något att sjunga med till. 
Duschar du varje dag?: Nej faktiskt inte.
Gillar du skolan?: Jag avskyr inte skolan men skulle inte heller leva mitt liv där.
Tror du på dig själv?: Jag är den jag är och det tror jag på, så ja det gör jag!
Kommer du överens med dina föräldrar?: Oroligt nog ganska bra.

STEG 6
Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? Ja
Shoppat?: Ja
Ätit en hel ask müsli?: Nej
Ätit sushi?: Aldrig ätit
Stått på scen?: Nej
Skejtat: Nej
Bakat?: Nej
Stulit?: Nej
Rakat dig?: Ja
Kysst någon?: Ja
Kramat någon?: Ja

STEG 7

Har du någonsin...
Blivit nerslagen?: Nej
Busring någon?: Ja
Gjort något som du ångrade?: Ja
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Ja
Kastat en sten på nån ruta?: Ja

STEG 8
I framtiden...
Namn på barn?: Bobby och Jennifer alt. Markus/Martin och Stephanie
Hur vill du dö?: Gammal nöjd och ihågkommen.
Vad vill du bli när du blir gammal?: Resenär
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: Det märks i stundens hetta.
Antal CD-skivor du äger?: Ingen aning,,troligtvis inte så många.
Antal piercings?: Öronen.
Antal tatueringar?: En på ankeln.
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: När jag var liten var jag med många gånger eftersom jag alltid vann tårtan i Bollnäs Nytt, nu i äldre år kanske 3ggr.

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: Jag ska på P&L självklart, sola,jobba,slappa :)
Vad ska du göra i vinter?: Åker gärna skidor.
När tar du studenten?: Tog den i sommras alltså sommaren 2008.
Vad gör du efter gymnasiet?: Jag jobbar just nu troligt vis blir det högskola till hösten, har redan sökt.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?: Ja jag bor ju där nu :S
Vad händer till helgen?: Vet faktiskt inte, inge alkohol inblandat iallafall.
Vad vill du helst göra just nu?: Jag vill nog faktiskt vara utomlands.

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?: Jag klarar mig.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?: Hur människan beter sig i kroppspråket.
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Ja, nu kommer jag knappt på någon som är singel men antaligen Nattis.
Vem är den perversaste person du känner?: Nattis!
Hur många gånger har du varit utomlands?: Kan inte räknas på händer och tår.
Vilket land är bäst?: Ja du, jag uppskattar spaniens vackra Kanarieöarna, men sri lanka hade sina fina sidor med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Räkor? ge mig en förklaring xD HAHAHA

2009-04-01 @ 12:12:52
Postat av: Anonym

Vill du har 1 miljon gratis besökare till din blogg?

Klicka på länken här nedan och bli medlem så kanske du nån gång blir en storbloggare!





http://www.viraltrafik.se/?princessbling



Lycka till!

2009-04-24 @ 22:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0