tisdag

Hej!

Det är tisdag och jag har redan gjort 4 promenader denna veckan :) Igår gjorde jag en morgonpromenad på 25min idag har jag först gjort morgonpromenad på 25min sedan en lunchpromenad vid 15 tiden på 25min och sedan en nu på kvällen på ca 1 timme och 30min. Mycket roligare att promenera när man har en hund med sig och ännu skönare när mor följde med sista promenaden :) Imorgon blir det morgonpromenad igen men blir nog ingen senare, för jag kan ju inte ta i allt för mycket. Till helgen funderar jag på att dra ner till sthlm, men det är helt beroende på om pappa är frisk och om han skall jobba, tänker inte betala för resan den saken är säker :) Vet faktiskt inte vad jag skall skriva här, jag mår bra, jag jobbar och jag sliter och på kvällarna blir det mest tv sen sova för man orkar inte så mycket mer. Nu skall jag sova hade jag tänk eftersom att imorgon skall jag jobba 08.30-17.30, den mest psykande dagen, man får inte sova länge eftersom det är trotts allt 08.30 man skall vara på jobbet och när klockan närmar sig 16.30 ja då kommer man på ja just det, jag har en timme kvar medans nästan alla andra redan har slutat... Ni får ha det så gott och jag skall försöka bättra mig på att updatera :P

Kram!

Kommentarer
Postat av: Mia

Va ska du till stan? Till Jacke då va? avis

men kanske jag får träffa dig nåt?

Puss

2009-03-04 @ 08:13:54
Postat av: Mia

Ja vi får se om de funkar på söndag då, du kanske e för bakis =)

men hör av dig på söndag fm...annars ringer jag !

Puss

2009-03-06 @ 08:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0