Torsdag.

Yttligare en uppdatering, fasen vad jag är duktig, undra hur länge detta håller i sig :) två veckor? Idag har jag varit ute efter en klipptid, ställde nämligen klockan på 09.15 klev upp ur soffan hos joel och tog bilen hem, började med att ringa runt olika frisörer för en klipp tid, jag ringde tammefan 10 olika frisörsalonger och inte en ända hade tid :( Vilket fick mig till att bli riktigt rastlös och shopping sugen, efter den stora besvikelsen. Frida kom till mig och vi for ner till bollnäs tillsammans med Hanna som jag plocka upp på vägen, och vet ni vad jag gjorde jag SHOPPADE, fast fortfarande väldigt lite, vill ha MER! Detta blev inköpt idag

*Ett blått linne med spets Lindex 49.50:-
*En ljusblå/vit cardigan Lindex 79.50:-
*Två nitarmband Lindex 39.50:-/styck
*Ett idominlespyl apoteket 26:-
*En nagelbansolja apoteket 45:-
 Och till det mest intressanta, jag har köpt hårfärg som skall slängast i, i håret ikväll!
*En blondering till hårbotten Åhlens 90:-
*En slingförpakning askblond/ljusbrunt Åhlens 155:-

Hoppas hoppas hoppas verkligen det blir lyckat.

Vill åka ner till sthlm och gå på barkaby outlet så man kan köpa sig ett par jeans, ni som inte vet vad det är för ställe så kan jag berätta att det är märkeskläder som alltingen utgått eller inte sålt så bra, alternativt att något är fel sytt eller att det blivit något slags tryckfel.. Köpte ett par miss sixty jeans där för ett par år sedan ordinarie pris var 1700:- fick dem för 600:- och har även ett par lee jeans jag köpt där som jag fortfarande kan ha, ordinarie pris 999:- köptes för 300:- vilka kap alltså. :)

Skall även nämna vad ett hårlasso är för min syster vet ju inte speciellt mycket, lägger ut en bild nedan
Det är alltså själva den svarta pinnen. bild:google

Over and OUT!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaha det är sådär ett hårlasso ser ut. det var ju mycket finare att göra med den där än utan :) Jag har designat min blogg själv btw :) kul att du börjat skriva lite. har jag något att läsa ;p

2009-06-11 @ 17:41:05
URL: http://fridaaxelialindblom.blogg.se/
Postat av: Frida

Man går in på stilmall och allt det där. Jag har gått in på designadinblogg.se och kikat. Där finns det mycket hjälp att hitta och bra beskrivningar hur man gör :)

2009-06-11 @ 18:55:42
URL: http://fridaaxelialindblom.blogg.se/
Postat av: Frida

haha du tycker det va ;) Nu är din blogg jätte fin ju :)

2009-06-11 @ 19:23:30
URL: http://fridaaxelialindblom.blogg.se/
Postat av: Mia

jaha pinnjäveln va lassot haha OK

2009-06-15 @ 08:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0