Torsdag kväll.

Har extremt tråkigt på jobbet, ringer näst intill ingenting, jag vill helst bara sluta nu, så himla trött på att bara sitta och vänta, men det klirrar ju i kassan när man får jobba kväll iallafall. Vad tycker ni jag skall skriva om då? Har ju inget speciellt intresse att skriva om heller, mer bara vad som händer i mitt liv och det är inte mycket kan jag lova. Skall iväg till Carro efter jobbet tillsammans med Hanna, vi skall till Carros föräldrar i söräng, hon skall ju slänga in färg i mitt hår, kan ju faktiskt slänga upp bilder på dessa färger, dessa är de:



Hoppas på en radikal förändring men troligtvis blir det inte det :S

Kan slänga upp någon gammal bild som jag hittade här på bloggen med:

None
Detta var nu över ett år sedan, fan vad jag skulle vilja uppleva detta igen!


None
Detta var ju en cool hårfärg, men inte så att man vill ha den igen, lite väl vågad.

Ja nu är det 50 min arbetsdag kvar, Imorgon jobbar jag 08-16.30 sen därefter blir det att fixa mat inför kvällen, sätta igång grillen och börja häva i sig alkohol för att sedan bli på pickalurven fira Carro och ha en helt kanon härlig helg. Ser att det vankas fin väder inför nästa vecka med, perfekt inför midsommar, men vad skall man hitta på då? Har inte bestämt ett dyft än och allt verkar så veligt.. Veckan efter midsommar får jag semester och veckan därefter alltså V 26 och 27, fan vad underbart, hoppas på kanon väder!

over and OUT

Update

Har förbannat jäkla tråkigt, nu är det endast 15min kvar, men känns som en hel evighet, har inte haft samtal sedan 40min tillbaka och har verkligen ingenting och göra och ingen lust att göra något heller för den delen, har läst dom bloggar jag tycker är intressanta och kolla på olika postoder företag orkar jag verkligen inte, för då klickar jag väl hem något onödigt och får stå för frakten som är väldigt onödigt.. usch det är tammefan värst när det känns så här :( Och snart slut på batteri på mobilen med, kommer säkert ta slut när jag skall ringa Hanna.. Hungrig är jag också, räcker inte med att äta en ost/skink sallad på picasso, nepp skulle tagit en redig pizza så kanske det känts annorlunda nu.. Blir troligtvis att svänga förbi max och köpa en maxbox eller något göttans, sen skall jag hem fixa ihop kläder inför morgon dagen och skicka över lite pengar till ellos så slipper jag tänka på att snart kommer den fakturan.. Ne men nu får jag ta och sluta skriva för jag skriver ändå inget nödvändigt

over and OUT again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0