Tisdag.

Hej!

Ja det kanske är dags för mig att uppdatera, var ju ett jäkla tag sen sist.. Men har faktiskt inte hänt speciellt mycket, eller det kanske har det men inte mycket som man tänkt att wow att det just hände i mitt liv.. Jag jobbar fortfarande på Anthill med kuntjänst, sitter på jobbet just nu, har precis fått rast, ringer typ ingenting :/ Dricker förövrigt ett väldigt gott te, typ ett grönt te med smak av grapefrukt och andra citrus frukter, jag som alltid brukar ha socker och mjölk i mitt te, men detta går bra att dricka helt svart :)  Om en vecka och 2 dagar har jag två veckors härlig semester, dock obetald vilket gör att det endast blir 2. Jag fick också skatten idag vilket är väldigt välbehövligt eftersom mitt hår ser ut som ett fågelbo och färgen lika dassig som en kloakråtta, väldigt äckligt och fettigt med eftersom jag har slut på mina super sköna "frisör schampoon" och får köra på Herbal Esscential eller vad det heter, luktar juvligt med håret blir verkligen inte vackert..

Väntar dag ut och dag in på att få reda på om jag kommit in på högskolan också, jag vill faktiskt och känner mig taggad på att gå högskola detta år. Hoppas att jag kommer klara allt plugg bara, men ju har ju haft rätt mycket flyt med plugget *peppar peppar*

På fredag blir det inflyttningsfest hos Carro, vilket är väldigt efterlängtat eller, efterlängtat, hon har ju inte bott där så länge, jag ser fram emot det om man säger så.. På lördag blir det nog fin middag på axmarbybrygga eller upp mot söderhamn, vet inte vad det heter ovanför där men en kollega på jobbet rekomenderade det.

Ja det får räcka för nu, hoppas jag har lust och tid att skriva lite mer någon dag.

Tjilivippen!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej hjärtat!

Kul att du äntligen skriver nåt, jag kikar in varje jävla dag jue =)

Saknar dig, kom ner snart igen, snälla.

Puss

2009-06-10 @ 13:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0