Tisdag.

Fy i helvete vilken dag, har endast jobbat 2 timmar och redan fått sura och otrevliga kunder, faktiskt rätt trött på telefonjobb nu, men nu är det bara 2 dagar kvar sen är det en veckas semester men om man kollar på vädret ser du ut som regn vilket gör mig väldigt förbannad, jävligt tur att jag ändrade semestern till v30,31 istället :) fan vad jag ringt på mobilen :( farligt att ha abonnemang, kan inte förstå att jag ringt så pass mycket som jag gjort, förra månaden när jag fick mobilen ringde jag för 60:- på en månad nu har jag ringt för 216:- vilket känns jävligt skumt, skall verkligen kolla igenom nästa faktura :S usch nu vill jag bara hem och duscha, känner mig äcklig och är förbannat jävla hungrig med.. Imorgon jobbar jag kväll igen och på torsdag jobbar jag dag, och har inte en jävla aning vad jag skall göra på midsommar heller, vädret ser ju inte lovande ut :/ Jag är sugen på att grilla och sitta ute men blir säkert en pizza och en öl framför tvn, verkligen as tråkigt.. Men vi får väl se vad helgen väntar.. vill ha lönespecen nu för att se om man kan planera en utlands semester eller hur man gör.. VILL HEM!

over and OUT

Ja nu är jag tillbaka igen dags för en liten jobb uppdatering, jag mår bättre nu iallafall, fått lite mat i magen det är ju så gott med paj faktiskt :) Om 45min har jag min sista rast för att sedan jobba på fram till 16, då skall jag och joel gå på stan sen skall vi åka och handla lite inför midsommar då vi troligtvis blir hemma hos Joel och hoppas på att lite folk kan komma och umgås med oss :) Jag längtar efter vackert väder och underbara dagar, jag vill gifta mig också, kände det att fy vad underbart att gifta sig, skaffa hus i typ någon mellan stor stad, skaffa ett par ungar och tjäna saftigt med pengar :) Någon som stämmer in på mina kriterier?


over and OUT

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas ni får en fin midsommar gumman.

Vi ska ut med fleeera grannar till ett landställe på Muskö. Ska bli supernajs!



Längtar efter dig! Puss

2009-06-16 @ 14:26:24
Postat av: Frida

haha så bra då. Bara att komma det! ;)

2009-06-16 @ 15:05:01
URL: http://fridaaxelialindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0