Måndag.

Ja då är det dags att uppdatera ifrån helgen kanske :)

Fredagen, ja då vart det full stress hemåt, duscha lite snabbt och drog på sig lite kläder och ner till Joel och börja med matlagningen.. Vart liten miss i matlagningen potatisarna vart nämligen jätte hård men resten vart jättegott! Kvällen fortsatte med alkohol och mysigt umgänge, vi spelade lite guitar hero och sånt sedan for vi iväg till Carro på inflyttningsfest där fortsattes det med alkoholspel för att vi sedan skulle traska ner på arbrå där det vankades hyele kväll, jag gick från arbrå kyrka ner till arbrå by i ett par 10cm klackar, vilket jag tyckte var riktigt bra och tycker sandalerna är väldigt sköna, det är kilklack och det var väl det som gjorde att jag kunde gå så pass långt :)  skriver med en länk till dessa underbara och absolut prisvärda skor endast 129:-

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=24460&productId=224284&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Lördagen, ja då var det dags att sova ut lite från fredagen bravader, sov tyvärr bara till 12.00, då for jag och Joel till söräng för att kolla på carros små kissekatter, Joel bestämde sig för att han ville ha en av dem och om 5veckor skall han hämta hem en svart katt, han har inte kommit på speciellt många namn förslag två hittils: Svart katt och om det är möjligt att blondera en katt och färga den grön så blir det Hulken. Men jag antar att under dessa 5 veckor kommer han nog hitta på betydligt bättre namn :)  Ja men åter till lördagen, vi åkte hem och tog det lite lugnt sen vid 19.00 for vi ner till bollnäas för att käka på spicy cow, jag,hanna,frida,hebbe,johan och joel, riktigt gott faktiskt, men lite väl mycket mat :) Sen hyrde vi en gammal skräckis och kollade på en massa filmer ända till 4 på natten hemma hos Joel..

Söndag, ja det var igår det, minns knappt vad vi gjorde det, jo nu kom jag på :) Jag och joel vart så förbannat sugen på godis så vi åkte först hem till mig en sväng hämtade skor och dylikt sedan ner på ica och köpte hur mycket godis som helst det var 49:-/kg på ica och vi köpte för 70:- alltså 1 ½ kg godis, haha och även en chips påse och 3L cola, som tur var kom Hebbe och Hanna och hjälpte oss käka detta godis, vi kollad på filmen "Vi hade iallafall tur med vädret igen" Jag vart intre speciellt imponerad av den :S Sen började vi spela lite Wii, vilket var ett bra tag sedan jag gjorde, vi spela lite golf och Hanna var en riktigt hejjar på detta, tror faktiskt hon blev lite besatt på spelet för hon skrev senare när dom åkt hem: "Vi måste spela igen för fy fan vad roligt det var. Jag längtar" haha..

Måndag, ja måndag det är idag det, arbetsdag som vanligt började 12.30 slutar 21, så vilket ni redan löst vi detta laget är att jag jobbar nu. Jävligt dåligt på snus har jag också och det kommer leda till att jag kommer vara GRINIG! Har även ändrat min semester idag, istället för att ha v26,27 och 31 skall jag ha v 26,30 och 31, eftersom det kanske vankas utomlands v30 :) Blir väl turkiet eller bulgarien, skall vara billigt att leva!! :)  Jag har även fått mina första samtal på hotell projektet nu, har redan pratat med 1 dansk, 1 norsk och 1 svensk med utländskbrytning. Har inte bokat in ett ända rum än eftersom alla vill boka typ inatt eller imorgon då äre bara att koppla vidare.. Ja nu vet jag faktiskt inte vad jag skall skriva, varsågod för uppdateringen iallafall

over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0