Onsdag.

Jao sitter på jobbet igen, ingen ovanlighet nu faktiskt, jobbar nästan alltid kväll med, jobbigt men det klirrar i kassan, skall få ett till projekt att jobba med på fredag också, skall bli intressant just nu har jag 5 postorder företag och ett renhållningsbolag, ett elbolag och 4st vinklubbar som jag sitter på kundtjänst för nu blir det även ett företag i hotellbranschen som tillkommer på fredag då, så man har ju rätt mycket att hålla i skallen. Idag var jag i gävle och shoppade en del, blev faktiskt inte så mycket roligt, gör en lista.

*Svart klänning cubus 199:-
*Vit T-munktröja med huva H&M 198:-
*Hårlasso Glitter 27:-
*Brun skinnväska H&M 98:-
*Leggings 2pack H&M 79:-

usch, det var ju verkligen lite :( en hel del saker återstår att köpa t ex

*En party svartfärgad klänning
*Ett färgad klänning till bröllop
*Ett par jeans
*Vanliga svarta linnen
*Tunikor

Vart faktiskt väldigt besviken när jag var på Gina tricot idag, jag brukar alltid få med mig något hem därifrån men idag hade jag en jäkla otur, fanns inte storlekar och vissa plagg satt som hej kom och hjälp mig ett specifikt jag minns vart ett löst tunika/klänning med knappar, såg exakt ut som ett nattlinne verkligen inte min modell, hehe..

På fredags skall jag till Carro på fest som sagt och jag har absolut inget att ha på mig :( jag kan väl ta något gammalt sketet men vore roligt med något nytt, men men sånt är livet, vill verkligen klippa och färga håret nu med, känner mig verkligen inte vacker i håret :( Hoppas att jag kan göra det imorgon kanske.. Funderar på att färga in lite bruna slingor jäkligt tunna sådana, eller kanske inte bruna eller mer mörkmörk blonda, åhh jag vet inte, mellan bruna kanske? Hoppas beslutångesten försvinner så jag kan fixa det snarast! Totalt makeover skulle jag behöva, men har ju mitt korta fula hår så det finns inte speciellt mycket att göra när jag vill att det ska vara längre!

Nu fick jag ett jätte jobbigt samtal på vinklubben, han ville att jag skulle förklara om ett vin, men hallå? Jag kan inte ett skit om vinerna, jag får inte ens köpa dem för jag är inte 20, men jag säger snällt, jag fixar någon som mailar lite om detta vin till dig, och vinet var inte det enklaste namnet heller annat är det med gato negro eller husets, eller något annat blaskvin men detta är ju vinklubbar med högstandard där flaskan inte understiger 250:-/butelj, nejnej här heter det shislong och proviadiare och mokalula haha, inte en aning om några sorters viner, men men man skall väl försöka vara proffsig då.

Bara 1 timme och 18 min tills jag slutar nu får väl stå ut med dessa samtal till dess då.. Over and OUT!


Kommentarer
Postat av: Frida

hehe jag har tid att uppdatera för jag har inte ett jobb att sköta som vissa andra :p visste inte ens att du hade blogg, så nu lägger jag till dig i favoriter :) bäst för dig att du börjar uppdatera! :)

2009-06-10 @ 21:21:41
URL: http://fridaaxelialindblom.blogg.se/
Postat av: Mia

Va e ett hårlasso?

2009-06-11 @ 15:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0