Fredag.

God morgon, idag är jag förbannat jäkla trött, somnade inte förens halv 3 inatt eftersom jag höll på att kladda med en massa färg i håret, alltså resultatet vet jag inte speciellt mycket om, känns som jag kommer få en bättre uppfattning när jag plattar och fixar det, men det känns jävligt brunt iallafall, de på jobbet tycker det är blont och såg inte skillnad på håret typ, vilket var en lättnad också.. idag är det dags för utbildning, vilket inte känns lockande på grund utav att jag är så förbannat jäkla trött.. Hoppas tröttheten lägger sig, matar i med lite cocacola nu också och det kanske gör en piggare, iallafall för ett tag.. orkar inte skriva mer, uppdaterar säkert senare

over and OUT

update

Nu har jag rast, och om typ 1 och en halv timme har jag lunch, så himla nära på varandra rastena idag och egentligen skulle jag ha denna rast ännu senare alltså 45min innan jag har lunch, men det fick jag som tur ändra på, kom på imorse med att jag inte hade någon lunchlåda så fick åka in på statoil i morse och köpte en fryst matlåda, hoppas att det skall smaka :) Börjar känna mig lite piggare nu iallafall men fortfarande seg i huvudet, hoppas jag inte kommer vara tråkig ikväll för jag har sett fram emot att ha roligt, vad skall man köpa för kött till ikväll då? Joel vill ju typ endast ha nötkött så blir väl rostbiff som vanligt, men det är himla gott det med.. Godaste potatisen i ugn skall vi ha med :)























mmmm, grillat bild:google

over and OUT

Kommentarer
Postat av: Mia

va fin bloggen blirivit o va kul att du skeiver ofta.

Love u!

2009-06-15 @ 08:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0