Förkyld :(

Ja nu är det måndag och det har gått ett tag sedan jag skrev sist, har nämligen haft en vecka semester och precis den veckan då det vart kanon väder, sikken lyckoträff, men i fredags hände det hemska, jag började få ont i halsen och under hela helgen har jag varit sjuk så idag var jag tvungen att stanna hemma ifrån jobbet, blir lika imorgon kanske till och med i övermorgon, mår pyton och låter som en gås i halsen, svettas i samband med rysningar och snorar stopp i näsan. Usch, Joel har varit likadan men han har ändå jobbat men han kör ju lastbil och då smittar han ju ingen och dessutom mäste han inte använda något av det jag måste.. Fatta om jag skulle sitta i telefon en timme med denna hals, då skulle jag fan inte kunna prata sen, dessutom sitter jag brevid en massa och tittar in i en datorskärm 24/7, ne fy kan inte gå till jobbet än på några dagar.. Fick besked att utbildningen jag sökt i andra hand på högskolan i gävle inte skall starta för att det var för få antal sökande, men det stod rekommendation att man skulle söka ekonom, vilket jag gjort i första handsval så det är ju bra :) ja men nu blire att mysa ner sig i soffan igen.  proppat i mig host medicin och halstabletter, samt smärtstillande för halsen, enchinagard och nässpray.

tacka vett jag lindrande..

Over and OUT!

Kommentarer
Postat av: MIa

Fy va du e sjuk, stackare! Kram på dig och krya på sig...

2009-06-30 @ 13:55:21
Postat av: Jacke

knarkis! :p

2009-07-02 @ 13:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0