Torsdag

Mjauuuuu, Torsdag och endast denna + en dag till innan hela mitt liv börjar känns det som. Haha, har mailat iväg till gavlegådarna nu om jag kan komma och kika på en lägenhet på måndag, men har inte fått svar än, väntar och ser om jag får något svar tills imorgon får jag inte det får jag slå en pling vid lunch imorn.. Ikväll skall jag och syrran iväg och sola en sväng, vi skall bli bruna och fina inför böllopet på lördag :) Idag har jag en riktigt äcklig matlåda, en frys låda med black & white, har ätit den så himla många ggr så jag tycker den är äcklig :( vill ha husmanskost!

Joel håller på att bygga en brygga han också, det ser riktigt fint ut just nu, hoppas han röjer upp och gör gräsmatta så man kan springa ner till bryggan och hoppa i plurret också :) Hoppas på fint väder nu när jag får lite ledighet, förr gången jag var ledig var det ju kanon väder!

Igår käkade vi på tranan också ju, det var trevligt men man var ju så jävla trött efter att ha jobba så det blev lite mat sen hem direkt till Joel för att sova!

Over and OUT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjatja,

ska vi följa varandra via http://www.bloglovin.com/ ?

Fin blogg du har förresten

Kram Tua

2009-07-16 @ 21:02:45
URL: http://tuass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0