Tisdag

Ja, fy vad trött jag är, jag jobbade till 21.00 igår och då vill man ju hinna med en massa saker så jag la mig inte förens 00.00 och upp igen 08.00, vaknade minst en gång i timmen inatt, så jobbigt. Tror jag är nervös för högskolan faktiskt :S Den 19 Augusti börjar jag och jag får semester den 17 Juli så jag har en månad på mig att fixa allt så fattar inte varför jag stressar redan nu.. Joel var gullig och ringde mig igår och sa: - Har du någon matlåda tills imorgon? och det hade jag ju inte så då köpte han en till mig, myyspojken!! Dessutom när jag vaknade imorse sa han: -Du måste äta frukost! och då sa jag att jag inte hinner och han berättade att han hade dukat fram, då sa jag, meen nee, då är det ju gammalt för du kan ju inte ställa fram det på natten, så du LJUGER! När jag kom ner fattade jag vad han menade,  han hade dukat fram alla bestick och så och ställt fram frosties, men tyvärr hade jag ställt klockan på 08.00 och började 09.00 så hann ju inte ändå :( men hann skriva en lapp: Tack men jag hinner inte, puss! hehe..

Jag har hittat klänning som jag skall ha på bröllopet med, en klänning som jag glömt bort som låg hemma i garderoben, så det vart ju billigt och bra :)

Over and OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0