Onsdag

Ja nu är det min 5e jobb dag, mår bättre nu faktiskt men finns fortfarande stunder med dunkande huvudvärk och rinnande näsa, har jobbat endast 20min och redan trött på att sitta här, verkligen sugen på ledighet, det är så jävla skönt! Kan tänka hur jäkla underbart många av mina vänner haft ett år nu sedan studenten, men kan även känna att jag har ju fått pengar varje månad och kunna handla kläder och dylikt. 2 dagar kvar nu sen blir det helg och då skall jag se till och njuuuta, på fredagen blir det troligtvis kina mat och bio, på lördag skall jag festa och på söndag skall jag bara slappa. Sen kommer det en dryg vecka till sen semester och om jag kommer in på högskolan blir det så att jag slutar här och är ledig tills den drar igång för att få känna att jag är lite rastlös.. jag funderar starkt på att börja virka, så man har något att göra här på jobbet, har ju inte fått hem den nya boken jag beställt, så då kan man ju starta med det under tiden? Vore väl tufft att göra en virkad sparkdräkt för en fullvuxen människa? :D haha ne, men kanske lite mössor och sådant.. :)
Jag fick ju trotts allt MVG i syslöjd i högstadiet så jag kan ju inte vara helt usel på sånt.. usch kan inte tänka att jag skall sitta här ända till 21.00, vill faktiskt inte det, har någon ganska läskig känsla i kroppen typ som ett monster håller på kravla sig ut genom skinnet, troligtvis för jag absolut inte har något att göra eller att jag är rädd för att norskar/danskar och engelsk talande människor skall ringa in på hotelltjänsten, jag förstår ju absolut inte vad dom säger.. Imorgon måste jag pallra mig ner på stan också efter jobbet, så jag kan hitta någon fin klänning..

Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0