Onsdag

Ja,då var det dags för updatering igen, väldigt dålig har jag varit på det om jag får säga det själv.. Har varit ledig en vecka nu, haft fullt upp fast ändå inte. Har liksom känt mig trött i hela kroppen, säker trätt slut efter all stress, så har blivit en hel del sova och en hel del filmmys denna vecka, tror att jag och joel har hyrt 5-6 filmer denna vecka, plus att vi kollade på bio igår, vi kollade på harry potter, början och mitten var bra på den men slutet sög verkligen :/ ... Har fortfarande inte hittat någon lägenhet, kikar för fullt överallt, jag verkligen hoppas på att hitta någon innan 1 november, orkar inte pendla längre än så.. Idag skall vi fortsätta måla hos Joel, sen blire fest ikväll, hoppas jag blir pigg till dess :)

Over and OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0