Måndag

Jahapp, nu vare måndag och 3e dagen för mig att jobba och det känns riktigt förjäbligt eftersom jag har huvudvärk och i halsen och snorig, men som alltid riktigt dött i telefonen.. Men men, det är väl skönt på sitt vis också, det ända tråkiga är att nu har jag ingen bok att läsa heller eftersom jag läste ut den boken jag berättade om igår.. Tycker även att alla bloggar uppdaterar väldigt lite men det är väl för att jag klickar in på allas bloggar 1000ggr/timmen. 4dagar kvar att jobba nu sen är det helg och dags för lite fest, det känns som det var evigheter sedan fast det endast var 1½ vecka, haha.. På onsdag skall jag ner på stan innan jag börjar alternativt att jag tar det imorgon efter jobbet, slutar 16.30 imorgon.. Jag har absolut inget att skriva om, så det blir bara en massa pladder som kommer upp i skallen, så att ni vet.. Har kollat lite på lägenheter i Gävle på sista tiden har kollat på bostadsrätter också, vore så underbart att kunna få göra vad man vill med lägenheten men vet också att mamma och pappa aldrig skulle lägga ut pengar för en lägenhet åt mig pga förra gången jag flyttade ville jag flytta hem efter 1år och det är ju inte speciellt lönsamt.. Nu orkar jag inte skriva med, fick lite samtal och blev trött på att skriva :)

Over and OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0