Måndag

Ja då är det sista arbetsveckan för mig, sen blir det ledighet ända till skolstarten, känns underbart, fortfarande lika dött i telefonerna, dessutom är vi fler denna veckan än förra veckan, förstår inte riktigt hur dom tänker, det är ju knappt några samtal alls, skulle bra gärna vilja gå hem, trött i huvudet som fan och blir så nervös med allt inför skolan, men vadå det är väl inge farligt om jag inte hittar någon lägenhet första månaden? Kan ju pendla, men känns ändå förjävligt att behöva göra det. Jag skall lägga ut min dator på försäljning denna veckan med, kan ju inte ha en stationär när man går högskola, måste ju skaffa mig en laptop, vilket inte känns så fruktansvärt roligt eftersom jag har något emor laptops :S Men som sagt blir mycket bättre med det. Imorgon jobbar jag dag tid så när jag slutar 17.00 skall jag nog ta och pallra mig till stan, måste ju ha en klänning! ARRGH fortfarande inte letat någon. Hehe.. Var ju på rockweekend i helgen också eller på lördagen och det bådade inte gott, började dricka vid 13.30 och vid 22.00 åkte jag hem med Joel as packad och somna direkt, jag vet inte hur man dricker längre :( haha..

Jaja, orka skriva... Jag vill göra något roligt!!

Over and OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0