Lördag och jobb.

Ja då var det lördag och det är första dagen jag jobbar denna vecka, har varit alldeles för förkyld, är nästan för förkyld för att jobba nu med, men som jag trodde kommer det inte ringa mycket idag, jag har endast två projekt idag, och de e dom projekten som det ringer allra minst på, vilket känns jävligt bra! Sitta och skriva blogg och ändå tjäna pengar det är väl något nice? Jag skulle hemskt gärna vilja dricka lite alkohol ikväll eftersom det är ju björn rosenström ikväll, men så blir icke fallet för jag skall nämligen jobba lika imorgon som idag 9-18, sen jobbar jag fullt ut i 2veckor framöver sedan går jag på 2 veckors semester alternativt så går jag på semester ända till högskolan börjar, men det beror helt och hållet på om jag kommer in eller inte, hoppas verkligen jag kommer in iallafall :) Ska bli så jävla nice att börja plugga faktiskt, känslan av att bara behöva skriva lite arbeten, läsa bok och sen få diskutera lite igen, det som känns jobbigt är att det är 3 hela jäkla år, det är inte kort tid det inte kan jag säga och sen när man gått ut ja vad fan skall man jobba med? Ja, jag hoppas jag blir framgångsrik iallafall. Sov hemma inatt på första natten på över en månad, men joel sov med mig så jag var ju inte ensam, men inatt tror jag att jag blir ensam faktiskt, Joel skall dricka och jag skall troligtvis hämta honom så då slänger jag av han hemma och åker hem och sover.

Måste väl även gratta min kära vän Elin Kratz till den ursöta ungen hon pluppade ut 2/7 - William! Grattis gumman, kan lova att du blir en underbar mamma! och jag lovar att ställa upp som barnvakt något tag när jag flyttar ner till Gävle :)

Over and OUT

Ohh, det klia i fingrarna, har suttit här nu i en väldans massa timmar, det har ringt 34 samtal på hela jäkla dagen, det är ju tammefan ingenting :( och oftast så kommer det 1-3 samtal efter varandra sen blire dött i minst 15min, så himla tråkigt och imorgon kommer det vara likadant om inte ännu värre, varför måste jag jobba? Jag vill dricka alkohol ikväll och ut på rajtantajtan, men blir väl nykter och kanske drar in på terrassen ändå, för jag vill inte ha tråååkigt ikväll lika som jag haft hela dagen, jäklit synd att det inte finns en tv här, fan va nice det vore och typ kolla på film mellan samtalen, men egentligen skall  man ju ha samtal hela tiden så tror inte att dom investerar i det. Vet ju faktiskt inte vad jag skall skriva heller, har inte så mycket att säga, jag vill bli frisk och jag vill vara ledig, det är vad jag vill iallafall. Men va fasen två veckor går ju väldigt fort dessutom så skall jag gå ut nästa helg och då kommer tiden bara flyga iväg, syrran kommer hem då också, hon skall på rockweekend sen helgen efter det vankas det bröllop, min kusin skall nämligen gifta sig, första gången i mitt liv som jag går på ett bröllop, känns faktiskt spännande, men vore ännu mer spännande om någon man kände väldig väl skulle gifta sig. hmmm, ja nu är det typ 1 ½ timme kvar tills denna dag är över, då skall jag hem till Joel och hämta lite kläder och så, sen åker jag hem och badar och har lite egen tid, sen kanske men bara kanske åker jag på fest för att förbli nykter =/ alltså det är över 1år sedan jag var nykter när man gick ut, senast var en lördag för lite mer än ett år sedan då jag skulle träffa Peter för "första" gången och då åkte jag och träffa han i rengsjö, men jag var nykter han va full, men jag fick hem han till mig iaf ;) haha.. ne men fy vad tråkigt jag har, har tammefan varit inne på alla jäkla hemsidor man kan tänka sig med och läst alla bloggar man är intresserad av 10ggr om för att hoppas att de har uppdaterat.. Nejnej, nu skall jag inte sitta här och skriva meningslösa ord..

Over and OUT 

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mkt igen :) Ska skriva mer om förlossningen snart, när lillen tillåter så att säga :P

2009-07-04 @ 16:01:28
URL: http://elinkratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0