Fredag

wiiihooo, sista arbetsdagen, känns så skönt med ledighet! Det ringer ganska lagom på jobbet, samtal  var 5e minut ungefär, så man hinner koppla av lite emellan, däremot tror jag att det kommer avta mot eftermiddagen, så då kommer jag nog sitta här och banka och vilja gå hem, idag skall jag och Joel åka och hämta hans katter som han längtat så efter, en kommer få heta Lennart och den andra troligtvis svart katt eller Hulken. Väldigt stressad är jag också, men skall försöka reda ut det mesta under nästa vecka, skall betala alla avgifter till högskolan och sen ska jag skriva in mig på ams på måndag samt troligtvis kolla på lägenhet, har inte fått svar på mailet jag skrivit så tänkte slå en pling på lunchen, hoppas att det går bra att kolla på den på måndag, lägenheten är belägen på öster och har en ganska höghyra, och det är ju inte speciellt bra när man skall gå högskolan, den ligger på 61kvm också och det är väl lite väl, bodde nämligen på 51kvm förra gången jag bodde i gävle och det var ju lite väl stort bara det, men man kan ju alltid kolla på lägenheten.

Tänkte att jag skulle skriva en checklista vad jag skall fixa innan skolstart och publicera här, men rätt omöjligt när jag knappt vet själv vad som ska fixas, skall kika igenom alla papper jag fick med posten igår som gjorde mig alldeles svettig. Ordnar det inom en snar framtid, ha det bra och lev väl!

Over and OUT!

På måndag skall jag kolla på lägenheten klockan 13.30, ohhh så nervös :)

Over and OUT!

Kommentarer
Postat av: Jacke

oj, 61 var lite väl stort om du ska bo själv :p men håller tummarna och hoppas att visningen går bra. :)

2009-07-17 @ 13:46:55
Postat av: Jacke

Nej, vi har inte hittat något än men vi letar. Ska kolla på en trea på onsdag, dock i skarpnäck..

2009-07-18 @ 13:15:28
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/
Postat av: frida

jag är en av finalisterna i tävlingen sommarens blogg. rösta gärna på mig då skulle jag bli jätte glad :D

nr:4 är jag. tack på förhand :D

http://kkajjsaa.blogg.se/2009/july/finalisterna-i-sommarens-blogg-tavlingen.html#comment

2009-07-18 @ 18:38:51
URL: http://fridabeijer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till att du kom in! =) Jag kom också in. Så härligt! Vi ses i Gävle da

2009-07-19 @ 21:51:07
URL: http://mummisss.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, tro det eller ej men jag skriiiver ;)

2009-07-20 @ 18:49:11
URL: http://fridafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0