Nu är jag igång igen!

Hej!

Nu är jag på G igen, skall nämligen ta upp viktminkningen igen, jag skall satsa på beach 2009 :P Allt börjar under morgon dagen, börjar klockan 8, kliver upp klockan 6 och skall ta en rask promenad sen blire frukost där det skall serveras 2st ägg och te, går vidare på lunchen för en god lunch med taco köttfärs och grönsaker skall intas med x antal vatten glas, går vidare till efter jobb tid där det kmr bli en givmild middag med far,mor och jag där vi kommer äta hedlig husmanskost, far vidare på innebandy träning 19.15-20.30 där jag skall ha skoj och en effektiv träning, när jag kommer hem efter denna blir det några glas vatten och efter det blir det abswing,situps och hundringen, tar ett välbehövligt bad sen blir det lite social tid och sedan blir det god natt för mig! Jag kommer att skriva här på min sociala tid om jag lyckats eller inte.. Behöver alla tips till viktminskning allt ifrån födan jag skall äta till träningen.

Det jag inte kan avstå ifrån är: kött, kokt potatis och en god bit någon gång i veckan.
Det jag inte äter är: räkor,champinjoner, tonfisk, lax & tomatpuré samt krossade tomater.

Jag är tacksam för alla svar jag kan få!

Kram från Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0