Jao

Hej!

Igår fick jag löshård hemskickat, alldeles underbart att ha lång hår igen :)
I helgen blir det utgång för 4e gången irad, verkligen roligt, känner att jag har hur mycket energi som helst nu, vet inte vart jag skall göra av den, har även anmält mig till korp innebandy med anthill, mohhah det kommer bli roligt! I slutet av denna månad när löningen har kommit då skall jag boka P&L biljetter, fan va jag längtar! SOMMAR SOMMAR SOMMAR. Just nu sitter jag på jobbet och det orkar jag inte ge så mycket energi, men det går faktiskt bra, nästa vecka har jag utvecklingsamtal med team coachen, :P Hoppas det kommer gå bra.. :) Snart börjar det närma sig anmälning för högskola med, blir att jag flyttar ner till gävle till hösten, faktiskt efterlängtat, eftersom gävle är en sådan underbar stad förutom när det luktar bajs pga korsnäs :P haha.. Ja, men nu har jag faktiskt inte så mycket mer att skriva förutom att jag är så himla glad över att min syster är hemma ihelgen blir troligtvis att jag är med henne och hennes vänner och förfestar imorgon :)

Tack och kram från mig!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej älskade syster! Uppdatera lite här nura =)

Puss

2009-02-26 @ 08:08:21
Postat av: ◦◂✤〫Elin Kratz〬✤▸◦

Haha jaa jag vet :P Jessica sa det precis. Måste ha tänkt på dig precis när jag skrev eller nå :P

2009-03-02 @ 20:32:07
URL: http://elinkratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0