Feburari

Ja det är full fart i mitt liv, inatt klockan 00.00 börjar jag och slutar jobba 07.00 sen är jag ledig hela måndagen, så jäkla skönt! :) Jag är faktiskt lite trött på att jobba, imorgon åker mor och afr till Teneriffa med så då är det bestämt att jag skall ta hand om huset en vecka.. det ska bli skönt att vara här och slöa bara.. Igår var jag ute på, vart en hel del mängder alkohol, men det var roligt att träffa lite ansikten som man nästan aldrig pratar med i vanliga fall :) Ska nog slänga i mig lite käk nu sen försöka sova lite tills jag börjar så jag är pigg inför denna hårda natt som kmr med lyft och bröd som luktar alldeles för mycket när det är nybakat.. :P

Jag får börja skriva mer här nu

Kram


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja skriv mer, superkul att uppdatera sig i vad som händer i ditt liv och vad du funderar över.

Puss igen...

2009-02-03 @ 12:57:02
Postat av: Elin Kratz

Nej jag har ingen aning om varför det va just du som sa det :P Men du kom bara fram på stan och sa det och den försvann du igen :P

2009-02-03 @ 14:21:55
URL: http://elinkratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0