Torsdag

Ja, redan torsdag fan vad denna vecka har gått fort :S Var första dagen i skolan på "allvar" igår, vi hade introduktion på Ledarskapen och sen hade vi hål på 3 timmar sen var det dags för första lektionen i Affärsredovisning, där gick dom igenom sådant som man redan kan så jag och Jessica for vidare till Gavlegårdarna för att jag skulle skriva avtal på lägenheten, gick väldigt snabbt och smidigt så 1 oktober flyttar jag ner till gävle, vilket kommer bli förbannat jävla skönt, behöver bara någon som är duktig på att inreda och hjälpa mig, för jag tror att det kommer bli katastrof, jag suger verkligen på att inreda.. Idag har jag varit på ledarskapens första lektion, känns som den kursen kommer bli lite vimsig, för det finns ju varken något rätt eller fel i ledarskap, hur fasen skall man veta om man är på rätt spår när man skriver något då? Nästa vecka har vi lektion tis,ons,tor.. Så under helgen blir det att läsa en massa i affärsredovisningen men tror det bara är att fumla igenom sidorna eftersom det är mycket repedition av det vi läste i gymniasiet. Har hunnit med mycket sedan jag kom hem 13.30 idag med har handlat, hjälpt Joel med internetbanken, lagat mat, sovit, varit hemma och tittat på när Alia (Systers dotter) åkt fyrhjuling, hon är en riktigt tuffing på bara 2 år och ett par månader och kan redan åka fyrhjuling, man fattar inte att det går så fort, hjälp mamma gjort sallad, ätit, kollat lite mer, fikat, läst igenom ett häfte på 3½ sida, svarat på frågor till det, skrivit ner vad jag tycker ledarskap är och varför det är populärt, hängt tvätt, startat tvätt, bytt sängkläder, lagt in alla torra kläder i garderoben, tagit ner tvätt, ställt allt som stod i trappen i en korg plus att jag just nu skrivit allt detta i ett inlägg BRA GJORT Emmy! Imorgon tar jag med mig datorn till skolan, känns som att det är enklare att skriva ner allt där, det negativa är väl att man inte är lika snabb på att göra pilar, men man kan väl ha skrivblock med.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej söta du! Låter som du har allt under kontroll, skönt! Jag längtar efter dig!

Puss

2009-08-28 @ 10:55:11
Postat av: Jakob

duktig flicka! imponerande.

2009-08-30 @ 20:38:17
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det blir nog bra när jag fått i slingorna :) Får lägga upp en ny bild imorrn igen då ;)

2009-08-31 @ 22:22:07
URL: http://fridaaxelialindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0