Nu har jag lägenhet

Jahapp, nu har jag fixat lägenhet i gävle och det är inflytt 091001, så det blir ungefär 1 ½ månad pendling, men det är ju skit samma, jag har hittat en lägenhet med 2minuters gångväg in till stan, helt underbart, väldigt liten lägenhet på 27kvm, men därmed också låg hyra, jag har ingen balkong och utsikt över ett plåt tak, "väldigt charmigt" nej. Ett rum och kokvrå är det, med nyrenoverat badrum från 2008, hallen, hade jättefina vita tapeter, rummet hade 3 gråa väggar och en ljusgrå vägg, köksvrån var svart och vit, relativt snyggt. Helt perfekt lya för att ha när man skall gå högskola. Nu är det också endast en vecka kvar till det hela drar igång, har beställt kläder ifrån ellos som jag fick idag, eller kläder det är jackor, en svart kavaj och en brun kort """"treanchkort"""" och en grå sportjacka, allt för ynka 400:-, till helgen skall jag och mamma ner till gävle, jag skall då kolla på lite toppar och kanske ett par till jeansleggings, denna gång ett par mörka, vill även köpa en portfölj och så vill jag kolla på laptops, jag behöver verkligen en, och med trådlöst internet vore kanon. Funderar även på att sälja bilen för att få in lite pengar, och min stationära dator, någon som behöver en gamer dator? Ja men nu har jag ju updaterat lite iallafall. ha det så bra!


Over and OUT!

Kommentarer
Postat av: Emilie Eriksson

Vart ligger lägenheten då??

2009-08-13 @ 00:45:44
URL: http://emilieerikssons.blogg.se/
Postat av: Emilie Eriksson

ahaa men det är ju på söder det väl? tror det är ganska nära mig..

2009-08-13 @ 19:21:50
URL: http://emilieerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0