Mer jobb

Hej!

Ja idag fick jag en skrämmande men positiv överraskning, jag skall få mer jobb på anthill, skall nämligen få en massa mer projekt, utbildningen börjar redan på måndag :P Kommer nog få mer arbetstid där då. Ikväll blir det god mat hemma med familjen och imorgon blir det utstyrsel och utgång. Jag har köpt en licor 43 till helgens ära. mums! Jag har spelat mitt wii nu i flera timmar så jag har lyckas fått en jävla träningsvärk i armen, ajaj. Nästa helg kanske jag och peter flyttar in i stugan, får hoppas på det iaf vore underbart att få bo själv och fixa och dona. Någongång i november skall jag även försöka at mig till och åka till syster och hälsa på och även hälsa på jacke och linn,  vore skoj! Den 5 december skall jag och peter på julbord med hans jobb på axmarby brygga, kommer nog bli en kalas kväll det med. Nästa helg den 8 nov skall vi käka middag på sport in med jobbet, det kommer nog bli kanon det med :) Fan nu är det en massa party och härligheter som väntar, det ända tråkiga för dagen är att jag tvingas byta däck på bilen :( Det är jobbigt, men kommer nog gå smidigt när far är med eftersom vi skall använda sånn där super maskin till att ta ut alla muttrar :P

Kram från mig!


Kommentarer
Postat av: Mia

ja kom till syrran =)



å du kul att du skriver lite numera....

2008-10-31 @ 13:45:21
Postat av: Jacke

ja, kom verkligen ner! håller helt och hållet med mia på allt hon skrev :D

2008-11-01 @ 20:45:59
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/
Postat av: Emmy

Mia skriv lite mer du också!

2008-11-05 @ 18:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0